Przejdź do głównej zawartości

Kobiety napędzają rynek smartfonów wynika z badania Ericsson ConsumerLab

Kobiety częściej niż mężczyźni korzystają z usług  mobilnych na smartfonach. 60% kobiet w Europie Zachodniej korzysta z sieci społecznościowych poprzez smartfony (adekwatnie 52% mężczyzn)  – według badania Ericsson ConsumerLab



Kobiety, które od lat są intensywnymi użytkowniczkami telefonów komórkowych, wyprzedzają mężczyzn pod względem  zachowań związanych z używaniem smartfonów. Korzystają z nich do załatwiania codziennych spraw. W skali globalnej używają usługi SMS aktywniej niż panowie. 77% wysyła i odbiera fotografie, 59% korzysta z mediów społecznościowych, 24% używa aplikacji jako biletów lub kart wstępu, a 17% realizuje kupony za pomocą smartfonów.

Wykres8.JPG
Najaktywniejsze w wysyłaniu wiadomości tekstowych są Rosjanki, Egipcjanki  i Turczynki.  Kobiety  przodują pod względem wysyłania i odbierania fotografii w rozwiniętych krajach Azji (87% kobiet vs 79% mężczyzn). W Europie Zachodniej aż 60% użytkowniczek smartfonów korzysta z sieci społecznościowych, w porównaniu z 52% użytkowników płci męskiej. Jedna czwarta kobiet w Ameryce Północnej (znacznie więcej niż w pozostałych regionach) używa smartfonów jako biletów lub kart wstępu. W Ameryce Łacińskiej panie częściej niż panowie realizują kupony, choć ogólne wskaźniki korzystania z tej usługi są tam niższe od średniej globalnej.
Żródło: Ericsson 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zobacz wyniki, zdjęcia i nagranie z oficjalnego ważenia zawodników przed KSW 35

Poznaj strzelecki celownik termowizyjny SCT „RUBIN”

Gorąca sesja zniewalająco pięknej Joanny Krupy

Agnieszka Wasilewska powalczy o koronę Miss Globe 2015

Poznaj najlepsze hity na Sylwestra 2016

Poznaj wielokalibrowy karabin wyborowy TOR używany przez snajperów GROM

Legendarne piwo Grimbergen trafiło do Polski