Przejdź do głównej zawartości

Sobieski zdobywa Amerykę

Sprzedaż marki Sobieski na rynku USA w 2008 roku była największa z pośród wszystkich oferowanych tam wódek, bez względu na kategorię cenową





Sprzedaż wódki Sobieski - najlepiej sprzedającej się polskiej wódki poza granicami kraju (wg lipcowego Drinks International) - osiągnęła największą, 410 proc. dynamikę wzrostu na rynku amerykańskim. Zgodnie z danymi dostarczanymi przez The IWSR (The International Wine and Spirit Record), firmę specjalizującą się z zbieraniu danych dot. rynku alkoholowego na świecie, sprzedaż Sobieskiego osiągnęła imponujący poziom 255 tys. dziewięciolitrowych kartonów (50 tys. dziewięciolitrowych kartonów w 2007 r.) 

„Wyniki Sobieskiego w Stanach potwierdzają nie tylko walory jakościowe i smakowe naszego najlepszego polskiego trunku, siódmej marki wódki premium na świecie, ale również podkreślają niezwykłe umiejętności marketingowe i dystrybucyjne Grupy Belvedere. Sukces marki Sobieski, w przeciągu zaledwie dwóch lat od naszego pojawienia się na najbardziej konkurencyjnym rynku na świecie, jest tym bardziej godny odnotowania, że rywalizujemy z wieloma starszymi markami, o ugruntowanej pozycji rynkowej, a także w momencie spowolnienia na bardzo wymagającym rynku amerykańskim. Sprzedaż w pierwszym półroczu tego roku udowadnia, że mamy do czynienia ze stałym wzrostem i możemy oczekiwać kolejnych imponujących liczb. Wszystko wskazuje na to, że Sobieski na dobre zdobył serca amerykańskich konsumentów” – powiedział Krzysztof Tryliński, dyrektor generalny Grupy Belvedere.


Wprowadzeniu wódki Sobieski na rynek amerykański w 2007 roku towarzyszyła zintegrowana kampania marketingowa pod przewodnim hasłem: „Truth in Vodka” („Cała prawda o wódce”). Głównym celem działań było przekonanie amerykańskich klientów do tego, że nie muszą płacić zbyt wysokich sum za wyjątkowy trunek kategorii premium. Zadanie jakie postawili przed sobą twórcy kampanii, to nakłonienie konsumentów do skoncentrowania się na zawartości butelki – wódce doskonałej jakości, a nie na chwytliwym haśle reklamowym czy opakowaniu. 

Od końca kwietnia br. ambasadorem marki Sobieski na świecie został znany aktor i producent filmowy Bruce Willis, który przez okres czterech lat będzie promował królewską markę na wybranych rynkach europejskich, a także w Chinach, gdzie za kilka lat Grupa Belvedere ma zamiar sprzedawać Sobieskiego na poziomie kilkunastu milionów litrów rocznie. 

Już we wrześniu gwiazdor Hollywood planuje odwiedzić Polskę, kolebkę Sobieskiego.

Belvedere

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zobacz wyniki, zdjęcia i nagranie z oficjalnego ważenia zawodników przed KSW 35

Poznaj strzelecki celownik termowizyjny SCT „RUBIN”

Gorąca sesja zniewalająco pięknej Joanny Krupy

Agnieszka Wasilewska powalczy o koronę Miss Globe 2015

Poznaj najlepsze hity na Sylwestra 2016

Poznaj wielokalibrowy karabin wyborowy TOR używany przez snajperów GROM

Legendarne piwo Grimbergen trafiło do Polski