Przejdź do głównej zawartości

Posty

Spadek sprzedaży piwa w Polsce. Poznaj wyniki sprzedaży Kompanii Piwowarskiej

Polska branża piwna w ostatnim kwartale 2012 zanotowała spadek sprzedaży o 0,5%. Całkowita wielkość sprzedaży piwa w roku 2012 wyniosła 37,8 mln hl. Ostatni kwartał był również trudniejszy dla Kompanii Piwowarskiej, która także odnotowała spadek sprzedaży. To jednak dynamika sprzedaży KP od początku roku finansowego była wyższa od branżowej, co przełożyło się na roczną sprzedaż 14,2 mln hl.. . NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE Wielkość polskiego rynku piwa: 37,8 mln hl* – spadek w ostatnim kwartale po dobrych wynikach w pierwszej połowie roku Udział rynkowy Kompanii Piwowarskiej stabilny na poziomie 38% Znaczny spadek poziomu optymizmu konsumenckiego Spodziewane podwyżki kosztów produkcji w 2013 r . *) wszystkie podane wielkości na bazie GUS i danych wewnętrznych KP Wyniki sprzedaży Polska branża piwna zamknęła rok kalendarzowy 2012 słabymi wynikami sprzedaży w drugiej połowie roku następującymi po wzroście charakteryzującym pier

Natalia Siwiec, Koko Euro Spoko i Jesteś Bogiem – najszybciej zyskującymi na popularności hasłami w swoich kategoriach w 2012 roku

Dla Polaków, jednym z najważniejszych wydarzeń mijającego roku były Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej, wpisywano Euro 2012 i słuchano przeboju Koko Euro Spoko. Internautów interesowały także wydarzenia społeczno-polityczne związane z ACTA. Jednak najczęściej szukano rozrywki, wchodząc na takie serwisy jakkwejk, besty czy wiocha.pl-wynika Google Zeitgeist 2012, czyli doroczne podsumowanie haseł zyskujących na popularności w wyszukiwarce Google w Polsce Hasła, które odnotowały największy wzrost liczby wyszukań w porównaniu z poprzednim rokiem, nakreślają profil naszych internetowych poszukiwań oraz pokazują czym żyliśmy w 2012 r.  Biorąc pod uwagę, że  Google Zeitgeist powstało na podstawie analizy milionów zapytań wpisywanych codziennie w okno wyszukiwarki, stanowi ono wiarygodne źródło wiedzy o trendach 2012 roku. Hasła zyskujące na popularności w 2012 r.: 1. Kwejk 2. Tablica.pl 3. Euro 2012 4. ACTA 5. TVN player 6. Besty 7. Wiocha.pl 8. Julia 9.

„Wiedźmin 2” na Xbox 360 grą RPG roku według IGN

„Wiedźmin 2” w wersji na konsolę Xbox 360 został uznany za najlepszą grę RPG 2012 roku przez czytelników IGN, największego światowego wortalu zajmującego się tematyką gier wideo. To nie tylko sukces prestiżowy, ale także wielkie marketingowe wsparcie dla dalszej sprzedaży gry oraz kolejnych projektów CD Projekt RED  „Światowi gracze po raz kolejny docenili wiedźmińską serię. Zwycięstwo w plebiscycie IGN to dla nas wyjątkowa nagroda i wielka satysfakcja dla całego zespołu” –   powiedział członek zarządu CD Projekt RED Adam Badowski. „Wiedźmin 2” pokonał inne tegoroczne superprodukcje, które zdobyły nominacje IGN: „Mass Effect 3” oraz „Dragon’s Dogma”. Nagroda świadczy o tym, że CD Projekt RED podbił serca konsolowych graczy już swoim pierwszym projektem na tę platformę. To dobry sygnał także z biznesowego punktu widzenia: w tej branży pozytywne oceny recenzentów i graczy przekładają się na sprzedaż. Druga część przygód Wiedźmina zdobyła do tej pory blisko 100 nagród z całego świ

Cyfrowa wersja gry Wiedźmin 2 na konsolę Xbox 360 dostępna już w 40 krajach

Cyfrowe wydanie Edycji Rozszerzonej gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów jest już dostępne w 40 krajach. Użytkownicy korzystający z platformy Xbox LIVE® mogą zakupić tytuł za pomocą usługi Gry na Żądanie, dostępnej na konsoli firmy Microsoft Argentyna, Australia, Austria, Afryka Południowa, Arabia Saudyjska, Belgia, Brazylia, Chile, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Hong Kong ,Indie, Irlandia, Izrael, Japonia, Kanada, Kolumbia, Meksyk, Niemcy, Nowa Zelandia, Norwegia, Polska, Portugalia, Rosja, Singapur, Słowacja, Stany Zjednoczone, Szwecja, Szwajcaria, Tajwan,Turcja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie to wszystkie kraje których dostępna jest cyfrowa wersja drugiej części przygód Geralta. Zobacz trailer gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów na Maca: Ceny cyfrowej gry Wiedźmin 2 mogą się różnić w zależności od regionu, w którym się znajdujecie, dlatego też warto zapoznać się ze szczegółami znajdującymi się na karcie produktu

Poznaj najczęściej oglądane filmy wideo w 2011 roku w Polsce i na świecie według YouTube Zeitgeist

Teledysk do utworu „Nie ma cwaniaka na Warszawiaka” był najczęściej oglądanym polskim materiałem wideo na YouTube. Z kolei teledysk do utworu „On the floor” Jennifer Lopez był najczęściej oglądanym klipem muzycznym na świecie, a teledysk GrubSona „Naprawimy to” był najczęściej oglądanym polskim klipem muzycznym na YouTube. W  2011 r. klipy zostały obejrzane łącznie ponad 1 000 000 000 000 (bilion) razy W skali globalnej, najczęściej oglądane materiały w 2011 roku dotyczyły ludzi, miejsc oraz faktów, które przykuły naszą uwagę i pobudziły wyobraźnię. Duża część najczęściej oglądanych materiałów dotyczyła relacjonowanych również przez media wydarzeń, między innymi trzęsienia ziemi i fali tsunami w Japonii, „arabskiej wiosny”, czy śmierci Osamy Bin Ladena. YouTube pomaga również w codziennych „wyzwaniach” – na YouTube internauci chętnie sprawdzają na przykład, jak zawiązać krawat lub szalik na 25 sposobów. Jednak największą popularnością cieszyły się filmy, w których gwiazdami są

Jakie alkohole preferują Polki

Firma Royal Unibrew Polska zapytała Polki o ich preferencje dotyczące alkoholi. Z przeprowadzonych badań wynika, że kobiety najchętniej sięgają po wino oraz piwo smakowe, natomiast nadal względnie małym powodzeniem cieszą się mocne alkohole    Co piją kobiety Alkoholem najbardziej preferowanym przez kobiety jest zdecydowanie wino, po które sięga 43 proc. respondentek. W drugiej kolejności kobiety sięgają po piwo oraz drinki i aperitify (taki sam procent wskazań – 33 proc.). Piwa smakowe znalazły się na trzecim miejscu – sięga po nie co czwarta Polka (25 proc. wskazań). Względnie małym zainteresowaniem uczestniczek badania cieszą się mocne alkohole: wódkę wybrało 20 proc. badanych, a koniak, gin, whisky i brandy – 19 proc. Najmniejszą liczbę wskazań otrzymały likiery i ajerkoniaki – 5 proc. oraz nalewki – 2 proc. Stosunek do nowości Po nowe, nieznane alkohole sięga 39 proc. kobiet i 41 proc. mężczyzn, przy czym  najchętniej po nowości sięgają młode (18-34 l