Krupnik Vodka jest najszybciej rosnącą marką wódki w Polsce, a jej udziały ilościowe przekroczyły już 3,3 procent całego rynku wódki
W ciągu zaledwie pięciu miesięcy sprzedaż ilościowa marki Krupnik wzrosła aż o 508 proc. Zgodnie z danymi rynkowymi za lipiec tego roku, tempo wzrostu marki na przestrzeni ostatnich miesięcy było największe spośród wszystkich krajowych marek wódek, zaś sprzedaż osiągnęła 3,3 proc. całego rynku wódki.
Po marcowym debiucie, Krupnik stał się jedną z pięciu najchętniej kupowanych marek wódki w tradycyjnych sklepach alkoholowych.
„Sukces marki Krupnik jest bezdyskusyjny. W ciągu kilku miesięcy, kilkukrotnie zwiększając sprzedaż, wyprzedziliśmy większość znanych krajowych i importowanych marek, a Krupnik zyskał szerokie grono lojalnych konsumentów." – powiedział Tomasz Kowalski, dyrektor operacyjny Grupy Sobieski.
Odpowiadając na zapotrzebowanie detalistów i klientów, pod koniec
lipca Grupa Sobieski wprowadziła do sprzedaży butelkę Krupnik Vodka o
pojemności 200 ml.
„Wciąż intensywnie zwiększamy dystrybucje Krupnik Vodka. Obecnie, już
prawie co drugi sklep alkoholowy posiada ją w swojej ofercie.
Szacujemy, że nasze wysiłki handlowe i marketingowe sprawią, że jeszcze
przed końcem trzeciego kwartału Krupnik będzie silnym pretendentem do
tytułu najpopularniejszej wódki na krajowym rynku”– dodał Tomasz
Kowalski.
Żródło: Belvedere
Przeczytaj więcej: Jari-Matti Latvala Wicemistrzem Świata
Żródło: Belvedere
Przeczytaj więcej: Jari-Matti Latvala Wicemistrzem Świata
Komentarze
Prześlij komentarz