W piątej edycji Narodowego Auto Testu przygotowanego przez magazyn Auto Świat Volvo w rankingu popularności i postrzegania marki zajęło 2 miejsce. Po raz trzeci Volvo znalazło się w gronie najlepszych marek motoryzacyjnych w Polsce
Od 2006 roku magazyn Auto Świat na podstawie przeprowadzanych ankiet
wśród użytkowników samochodów organizuje badanie na najpopularniejsze
marki samochodowe oraz najlepiej postrzegane modele samochodów w Polsce.
W tegorocznej edycji respondenci odpowiadali na 39 pytań podzielonych
na 4 bloki tematyczne: dane ogólne, szczegółowa ocena pojazdu, problemy
techniczne, jakość usług ubezpieczycieli. W sumie zebrano 21 tys.
wypełnionych ankiet, w których respondenci ocenili ponad 500 samochodów.
Z zebranych danych utworzono ranking najlepiej postrzeganych samochodów
w Polsce – TOP50 oraz ranking 20 najpopularniejszych marek
samochodowych.
W rankingu najpopularniejszych marek samochodowych Volvo zajęło 2
miejsce, a w rankingu najlepiej postrzeganych samochodów - TOP50, na 7
miejscu znalazło się Volvo S40/V40 (produkowane w latach 1995-2003).
Samochód został doceniony w takich kategoriach jak: jakość wykończenia
wnętrza, jakość pracy podstawowych podzespołów auta oraz napęd
samochodu, w których zajął wysokie miejsca, odpowiednio – trzecie, piąte
i szóste.
W segmencie D i E – samochodów klasy średniej, Volvo S40/V40 zajęło 5
miejsce. W rankingach szczegółowych Volvo S40/V40 uplasowało się na
następujących pozycjach:
- 13 miejsce w kategorii niezawodność;
- 6 miejsce w kategorii silnik;
- 10 miejsce w kategorii wnętrze;
- 13 miejsce w kategorii układ jezdny.
Narodowy Auto Test Auto Świat to także ocena obsługi posprzedażnej, a
w tym m.in. wykonywanych napraw w ASO. Jeśli chodzi o ocenę warsztatów
samochodowych Volvo zajęło 3 miejsce w rankingu fachowości wykonywanych
napraw w ASO oraz 1 miejsce w zestawieniu estetyki serwisów i kultury
obsługi. W pierwszym z rankingów Volvo zanotowało awans o jedną pozycję,
a w drugim umocniło się na swojej pierwszej pozycji i wyprzedza markę z
drugiego miejsca już o prawie 2 punkty.
Zadowolenie i pozytywne postrzeganie naszej marki wyrażone przez
respondentów NAT, daje powody do satysfakcji. Nasze 2 miejsce w ogólnym
rankingu popularności oraz 7 miejsce Volvo S40/V40 pokazuje, że nasze
samochody spełniają oczekiwania, które mają wobec nich nasi klienci.
Dziękujemy wszystkim za wszystkie opinie nt. samochodów Volvo,
osiągnięty rezultat to dla nas prawdziwy powód do dumy – powiedział Mariusz Nycz, Dyrektor Marketingu i PR w Volvo Auto Polska.
Komentarze
Prześlij komentarz