Przejdź do głównej zawartości

Posty

Poznaj najpopularniejsze spoty reklamowe TrueView na YouTube w 2012 roku

YouTube przedstawił polski ranking najchętniej oglądanych spotów reklamowych wyświetlanych przed właściwymi materiałami wideo (tzw. prerolli). O miejscu w rankingu zdecydowało zaangażowanie internautów – to jak chętnie oglądali daną reklamę, nie pomijając jej przed zakończeniem Ranking został opracowany w oparciu o format reklamowy TrueView, w przypadku którego reklamodawca płaci tylko za niepominięte wyświetlenia reklamy, czyli wtedy, gdy użytkownik obejrzy ją do końca. Wyniki rankingu obejmują wszystkie kampanie reklamowe wykorzystujące ten format i wyświetlane na YouTube w Polsce w 2012 roku. Miejsce w przygotowanym przez YouTube rankingu zależy od współczynnika oglądalności reklam VTR (View Through Rate), czyli liczby pełnych obejrzeń danego spotu w stosunku do wszystkich odtworzeń. Lista najpopularniejszych pod tym względem reklam przedstawia się następująco: 1.  Tic Tac - Gooooooooool 2.  T-Mobile - Świąteczne Prezenty 3.  Samsung - Galaxy S I...

Kobiety napędzają rynek smartfonów wynika z badania Ericsson ConsumerLab

Kobiety częściej niż mężczyźni korzystają z usług  mobilnych na smartfonach. 60% kobiet w Europie Zachodniej korzysta z sieci społecznościowych poprzez smartfony (adekwatnie 52% mężczyzn)  – według badania Ericsson ConsumerLab Kobiety, które od lat są intensywnymi użytkowniczkami telefonów komórkowych, wyprzedzają mężczyzn pod względem  zachowań związanych z używaniem smartfonów. Korzystają z nich do załatwiania codziennych spraw. W skali globalnej używają usługi SMS aktywniej niż panowie. 77% wysyła i odbiera fotografie, 59% korzysta z mediów społecznościowych, 24% używa aplikacji jako biletów lub kart wstępu, a 17% realizuje kupony za pomocą smartfonów. Najaktywniejsze w wysyłaniu wiadomości tekstowych są Rosjanki, Egipcjanki  i Turczynki.  Kobiety  przodują pod względem wysyłania i odbierania fotografii w rozwiniętych krajach Azji (87% kobiet vs 79% mężczyzn). W Europie Zachodniej aż 60% użytkowniczek smartfonów korzysta z sieci społeczno...

Spadek sprzedaży piwa w Polsce. Poznaj wyniki sprzedaży Kompanii Piwowarskiej

Polska branża piwna w ostatnim kwartale 2012 zanotowała spadek sprzedaży o 0,5%. Całkowita wielkość sprzedaży piwa w roku 2012 wyniosła 37,8 mln hl. Ostatni kwartał był również trudniejszy dla Kompanii Piwowarskiej, która także odnotowała spadek sprzedaży. To jednak dynamika sprzedaży KP od początku roku finansowego była wyższa od branżowej, co przełożyło się na roczną sprzedaż 14,2 mln hl.. . NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE Wielkość polskiego rynku piwa: 37,8 mln hl* – spadek w ostatnim kwartale po dobrych wynikach w pierwszej połowie roku Udział rynkowy Kompanii Piwowarskiej stabilny na poziomie 38% Znaczny spadek poziomu optymizmu konsumenckiego Spodziewane podwyżki kosztów produkcji w 2013 r . *) wszystkie podane wielkości na bazie GUS i danych wewnętrznych KP Wyniki sprzedaży Polska branża piwna zamknęła rok kalendarzowy 2012 słabymi wynikami sprzedaży w drugiej połowie roku następującymi po wzroście charakteryzującym pier...

Natalia Siwiec, Koko Euro Spoko i Jesteś Bogiem – najszybciej zyskującymi na popularności hasłami w swoich kategoriach w 2012 roku

Dla Polaków, jednym z najważniejszych wydarzeń mijającego roku były Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej, wpisywano Euro 2012 i słuchano przeboju Koko Euro Spoko. Internautów interesowały także wydarzenia społeczno-polityczne związane z ACTA. Jednak najczęściej szukano rozrywki, wchodząc na takie serwisy jakkwejk, besty czy wiocha.pl-wynika Google Zeitgeist 2012, czyli doroczne podsumowanie haseł zyskujących na popularności w wyszukiwarce Google w Polsce Hasła, które odnotowały największy wzrost liczby wyszukań w porównaniu z poprzednim rokiem, nakreślają profil naszych internetowych poszukiwań oraz pokazują czym żyliśmy w 2012 r.  Biorąc pod uwagę, że  Google Zeitgeist powstało na podstawie analizy milionów zapytań wpisywanych codziennie w okno wyszukiwarki, stanowi ono wiarygodne źródło wiedzy o trendach 2012 roku. Hasła zyskujące na popularności w 2012 r.: 1. Kwejk 2. Tablica.pl 3. Euro 2012 4. ACTA 5. TVN...

„Wiedźmin 2” na Xbox 360 grą RPG roku według IGN

„Wiedźmin 2” w wersji na konsolę Xbox 360 został uznany za najlepszą grę RPG 2012 roku przez czytelników IGN, największego światowego wortalu zajmującego się tematyką gier wideo. To nie tylko sukces prestiżowy, ale także wielkie marketingowe wsparcie dla dalszej sprzedaży gry oraz kolejnych projektów CD Projekt RED  „Światowi gracze po raz kolejny docenili wiedźmińską serię. Zwycięstwo w plebiscycie IGN to dla nas wyjątkowa nagroda i wielka satysfakcja dla całego zespołu” –   powiedział członek zarządu CD Projekt RED Adam Badowski. „Wiedźmin 2” pokonał inne tegoroczne superprodukcje, które zdobyły nominacje IGN: „Mass Effect 3” oraz „Dragon’s Dogma”. Nagroda świadczy o tym, że CD Projekt RED podbił serca konsolowych graczy już swoim pierwszym projektem na tę platformę. To dobry sygnał także z biznesowego punktu widzenia: w tej branży pozytywne oceny recenzentów i graczy przekładają się na sprzedaż. Druga część przygód Wiedźmina zdobyła do tej pory blisko 100 nagród z c...