Losowanie Mistrzostw Świata w piłce nożnej, „Ucho Prezesa”, przepisy na grzyby, a także fidget spinner i San Escobar – między innymi te hasła najbardziej zyskiwały na popularności w wyszukiwarce Google w 2017 r. Jakie inne tematy zwróciły największą uwagę Polaków? Google prezentuje coroczne zestawienie Rok w wyszukiwarce, czyli listę haseł najbardziej zyskujących na popularności w mijającym roku Po tegorocznych wyszukiwaniach jak na dłoni widać, czym żyła Polska w 2017 r. Patrząc na główną listę haseł najszybciej zyskujących na popularności widać zainteresowanie sportem: przyszłorocznym mundialem w Rosji czy skokami narciarskimi. Z kolei hasła z kategorii „przepisy” i rozpoczynające się od „jak” podpowiadają, że dzięki sprzyjającej pogodzie prawdziwą polską dyscypliną narodową stało się… grzybobranie. Dużą popularnością cieszyły się krajowe seriale, spośród których największą furorę zrobiło „Ucho Prezesa”: nie tylko otwiera ono listę „Polskie seriale”, ale zajęło też trzecie ...