Przejdź do głównej zawartości

Posty

Edin Džeko Królem strzelców Bundesligi 2009/2010

Bośniak Edin Džeko sięgnął po koronę króla strzelców niemieckiej ligi w sezonie 2009/2010. Napastnik VfL Wolfsburg na liście najlepszych strzelców Bundesligi z 22 bramkami wyprzedził o jedno trafienie Stefana Kießlinga z Bayeru Leverkusen i trzema golami Lucas Barrios z Borussii Dortmund Edin Džeko zdobył 22 bramki. Drugi na liście Stefan Kießling strzelił 21 goli, a trzeci na liście Paragwajczyk Lucas Barrios może pochwalić się 19 trafieniami w zakończonym sezonie Bundesligi. Najlepsi strzelcy Bundesligi 2009/2010: 1. Edin Džeko (VfL Wolfsburg) -22 gole 2. Stefan Kießling (Bayer Leverkusen) -21 3. Lucas Barrios (Borussia Dortmund)-19 4. Kevin Kurányi (FC Schalke 04)-18 5. Claudio Pizarro (Werder Brema)-16 6. Arjen Robben (Bayern Monachium)-16

Volvo V70 DRIVe z pięcioma gwiazdkami w ekoteście ADAC

ADAC-największa organizacja motoryzacyjna na świecie, w organizowanym corocznie ekoteście przyznała pięć gwiazdek samochodowi Volvo V70 1.6D DRIVe. Volvo V70 z silnikiem diesla jest pierwszym w historii autem zasilanym paliwem konwencjonalnym, które otrzymało w ekologicznym badaniu, pięć gwiazdek W większości testów Volvo V70 osiągnęło najniższy poziom emisji dwutlenku węgla wśród wszystkich aut w swojej klasie. Spośród ponad tysiąca modeli samochodów przetestowanych przez ekspertów technologicznych ADAC, zaledwie trzy inne modele osiągnęły tak samo dobre rezultaty jak V70 DRIVe – z czego dwa auta to modele hybrydowe, a trzecie jest zasilane gazem. Testy zostały przeprowadzone w warunkach rzeczywistego ruchu drogowego, a modele samochodów oceniono według kilku parametrów. Poza poziomem emisji dwutlenku węgla i cząstek stałych, testowano także między innymi wydajność systemu klimatyzacji. Jedną z najważniejszych wartości dla Volvo jest ekologia. Od wielu...

Volvo wśród najpopularniejszych marek w Narodowym Auto Teście Auto ŒŚwiat 2009

W piątej edycji Narodowego Auto Testu przygotowanego przez magazyn Auto Świat Volvo w rankingu popularności i postrzegania marki zajęło 2 miejsce. Po raz trzeci Volvo znalazło się w gronie najlepszych marek motoryzacyjnych w Polsce Od 2006 roku magazyn Auto Świat na podstawie przeprowadzanych ankiet wśród użytkowników samochodów organizuje badanie na najpopularniejsze marki samochodowe oraz najlepiej postrzegane modele samochodów w Polsce.  W tegorocznej edycji respondenci odpowiadali na 39 pytań podzielonych na 4 bloki tematyczne: dane ogólne, szczegółowa ocena pojazdu, problemy techniczne, jakość usług ubezpieczycieli. W sumie zebrano 21 tys. wypełnionych ankiet, w których respondenci ocenili ponad 500 samochodów. Z zebranych danych utworzono ranking najlepiej postrzeganych samochodów w Polsce – TOP50 oraz ranking 20 najpopularniejszych marek samochodowych. W rankingu najpopularniejszych marek samochodowych Volvo zajęło 2 miejsce, a w rankingu najlepie...

Volvo S60 – pierwszy w 2010 r. samochód na YouTube

W sylwestrową noc na kanale Volvo Cars w serwisie społecznościowym YouTube zostało zaprezentowane pierwsze nagranie prezentujące nowy model Volvo – S60. W ciągu 5 dni, tylko na kanale Volvo Cars na Youtube filmik obejrzało ponad 22 tys. użytkowników Klip wideo z udziałem nowego S60 został zamieszczony w mediach społecznościowych, tak aby wszyscy miłośnicy marki, mogli obejrzeć nowe Volvo już w pierwszych dniach nowego roku. Pierwsze nagranie z udziałem S60 zostało udostępnione w sylwestra na Facebook’u oraz YouTube. Nowy model S60 po raz pierwszy zostanie przedstawiony publiczności na targach motoryzacyjnych w Genewie na początku marca 2010 roku. Produkcja ruszy już latem 2010 w fabryce Volvo Cars w Gandawie (Belgia).

Sobieski zdobywa Amerykę

Sprzedaż marki Sobieski na rynku USA w 2008 roku była największa z pośród wszystkich oferowanych tam wódek, bez względu na kategorię cenową Sprzedaż wódki Sobieski - najlepiej sprzedającej się polskiej wódki poza granicami kraju (wg lipcowego Drinks International) - osiągnęła największą, 410 proc. dynamikę wzrostu na rynku amerykańskim. Zgodnie z danymi dostarczanymi przez The IWSR (The International Wine and Spirit Record), firmę specjalizującą się z zbieraniu danych dot. rynku alkoholowego na świecie, sprzedaż Sobieskiego osiągnęła imponujący poziom 255 tys. dziewięciolitrowych kartonów (50 tys. dziewięciolitrowych kartonów w 2007 r.)  „Wyniki Sobieskiego w Stanach potwierdzają nie tylko walory jakościowe i smakowe naszego najlepszego polskiego trunku, siódmej marki wódki premium na świecie, ale również podkreślają niezwykłe umiejętności marketingowe i dystrybucyjne Grupy Belvedere. Sukces marki Sobieski, w przeciągu zaledwie dwóch lat od naszego poj...