Notowana na warszawskiej giełdzie spółka CD Projekt RED S.A. przedstawiła strategię rozwoju wszystkich segmentów swojej działalności na lata 2012-2015. Publikacja dokumentu jest przełomowym wydarzeniem w historii Grupy, która od momentu połączenia Optimusem w maju 2010 r. nie informowała o swoich długoletnich planach „ Do tej pory komunikowaliśmy się głównie z naszymi klientami. Uczestnicy rynku kapitałowego potrzebują znacznie więcej informacji dotyczących zarówno bieżącej działalności, jak i planów Spółki. Odpowiedzią na te potrzeby jest opublikowana przez nas Strategia. ” – powiedział Adam Kiciński, Prezes CD Projekt RED. Celem Grupy CD Projekt RED jest wejście do ścisłej światowej czołówki firm tworzących najlepsze gry wideo, posiadając jednocześnie jedną z najpopularniejszych globalnych platform cyfrowej dystrybucji gier PC. Planowane jest również rozszerzenie działalności o nowe segmenty cyfrowej rozrywki. „ W segmencie produkcji gier dzięki realizacji ...