Teledysk do utworu „Nie ma cwaniaka na Warszawiaka” był najczęściej oglądanym polskim materiałem wideo na YouTube. Z kolei teledysk do utworu „On the floor” Jennifer Lopez był najczęściej oglądanym klipem muzycznym na świecie, a teledysk GrubSona „Naprawimy to” był najczęściej oglądanym polskim klipem muzycznym na YouTube. W 2011 r. klipy zostały obejrzane łącznie ponad 1 000 000 000 000 (bilion) razy W skali globalnej, najczęściej oglądane materiały w 2011 roku dotyczyły ludzi, miejsc oraz faktów, które przykuły naszą uwagę i pobudziły wyobraźnię. Duża część najczęściej oglądanych materiałów dotyczyła relacjonowanych również przez media wydarzeń, między innymi trzęsienia ziemi i fali tsunami w Japonii, „arabskiej wiosny”, czy śmierci Osamy Bin Ladena. YouTube pomaga również w codziennych „wyzwaniach” – na YouTube internauci chętnie sprawdzają na przykład, jak zawiązać krawat lub szalik na 25 sposobów. Jednak największą popularnością cieszyły się filmy, w których gwiazdam...