Przejdź do głównej zawartości

Posty

Poznaj najczęściej oglądane filmy wideo w 2011 roku w Polsce i na świecie według YouTube Zeitgeist

Teledysk do utworu „Nie ma cwaniaka na Warszawiaka” był najczęściej oglądanym polskim materiałem wideo na YouTube. Z kolei teledysk do utworu „On the floor” Jennifer Lopez był najczęściej oglądanym klipem muzycznym na świecie, a teledysk GrubSona „Naprawimy to” był najczęściej oglądanym polskim klipem muzycznym na YouTube. W  2011 r. klipy zostały obejrzane łącznie ponad 1 000 000 000 000 (bilion) razy W skali globalnej, najczęściej oglądane materiały w 2011 roku dotyczyły ludzi, miejsc oraz faktów, które przykuły naszą uwagę i pobudziły wyobraźnię. Duża część najczęściej oglądanych materiałów dotyczyła relacjonowanych również przez media wydarzeń, między innymi trzęsienia ziemi i fali tsunami w Japonii, „arabskiej wiosny”, czy śmierci Osamy Bin Ladena. YouTube pomaga również w codziennych „wyzwaniach” – na YouTube internauci chętnie sprawdzają na przykład, jak zawiązać krawat lub szalik na 25 sposobów. Jednak największą popularnością cieszyły się filmy, w których gwiazdam...

Jakie alkohole preferują Polki

Firma Royal Unibrew Polska zapytała Polki o ich preferencje dotyczące alkoholi. Z przeprowadzonych badań wynika, że kobiety najchętniej sięgają po wino oraz piwo smakowe, natomiast nadal względnie małym powodzeniem cieszą się mocne alkohole    Co piją kobiety Alkoholem najbardziej preferowanym przez kobiety jest zdecydowanie wino, po które sięga 43 proc. respondentek. W drugiej kolejności kobiety sięgają po piwo oraz drinki i aperitify (taki sam procent wskazań – 33 proc.). Piwa smakowe znalazły się na trzecim miejscu – sięga po nie co czwarta Polka (25 proc. wskazań). Względnie małym zainteresowaniem uczestniczek badania cieszą się mocne alkohole: wódkę wybrało 20 proc. badanych, a koniak, gin, whisky i brandy – 19 proc. Najmniejszą liczbę wskazań otrzymały likiery i ajerkoniaki – 5 proc. oraz nalewki – 2 proc. Stosunek do nowości Po nowe, nieznane alkohole sięga 39 proc. kobiet i 41 proc. mężczyzn, przy czym  najchętniej po nowości się...

Dobry rok szkockiej whisky w Polsce i na świecie

W roku 2011 całkowita sprzedaż whisky z The Scotch Whisky Society wzrosła o 10 procent. w stosunku do roku 2010, podczas gdy eksport aż o 27 procent. Przyczyniła się do tego rosnąca popularność whisky poza granicami rodzimego rynku jak i otwarcie 3 nowych placówek na świecie tj. w Polsce, Szwecji i Kanadzie Stowarzyszenie The Scotch Malt Whisky Society (SMWS), butelkujące jedne z najlepszych i najrzadszych whisky na świecie podsumowało swoje wyniki sprzedaży osiągnięte w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2011 roku. Jednocześnie Towarzystwo pokusiło się o podsumowanie wyników i danych dotyczących eksportu whisky na świecie z uwzględnieniem rynku polskiego. Wyniki SMWS   W roku 2011 całkowita sprzedaż wzrosła o 10% w stosunku do roku 2010, podczas gdy eksport aż o 27%. Przyczyniła się do tego rosnąca popularność whisky poza granicami rodzimego rynku jak i otwarcie 3 nowych placówek na świecie tj. w Polsce, Szwecji i Kanadzie. Największym rynkiem z...

Ronda Rousey mistrzynią Strikeforce

Ronda Rousey została nową championką federacji Strikeforce w wadze kogucie. Amerykańska fighterka w walce o ten tytuł pokonała w Columbus przed czasem broniącą mistrzowskiego pasa Mieshę Tate Nowa mistrzyni na odniesienie kolejnego zwycięstwa w karierze potrzebowała 4 minuty i 27 sekund. Rousey poddała rywalkę w 1 rundzie pojedynku zakładając jej dźwignię na staw łokciowy. Poprzednie jej walki na galach Strikeforce kończyły się jeszcze szybciej. Znakomita judoczka za Oceanu w sierpniu 2011 roku pokonała swoją rodaczkę Sarę D'Alelio w ciągu zaledwie 25 sekund, a następnie kilka miesięcy później rozprawiła się w 39 sekund Julię Budd. Wracając do Mieshy Tate, to pochodząca z Waszyngtonu była posiadaczką mistrzowskiego pasa od  30 lipca 2011 roku. Wtedy to pokonała przed czasem przez poddanie w 4. rundzie Holenderkę Marloes Coenen. Zobacz walkę Rondy Rousey z Sarah D'Alelio: (FEA-11)RONDA ROUSEY VS SARAH D'ALELIO - YouTube

Casual Dating – nowe zjawisko na mapie obyczajowej

W dzisiejszych czasach żyjemy bardzo intensywnie, kariera i niezależność stanowią ważne dla nas atrybuty samorealizacji i spełnienia. Rozwój społeczny sprawił, że łatwiej też wyrażamy swoje pragnienia, nie wstydząc się potrzeb. Udane życie seksualne stało się obszarem naturalnych poszukiwań a nie tematem tabu. Casual Dating, czyli relacje bez zobowiązań są sposobem wspólnego spełnienia kobiety i mężczyzny, przeżycia seksualnej przygody, spotkania na jedną noc, bez zobowiązań i obietnic  Flirt to (jeszcze) nie grzech Flirt jest jedną z najprzyjemniejszych form interakcji międzyludzkiej. Do niczego nie zobowiązuje, a drzemie w nim ogromny potencjał. Flirt bazuje na grze niedomówień i potrzeba nie lada wyrafinowania i wprawy, aby zrozumieć jego zasady. Odwiecznie obecny w życiu i kulturze, łączy ludzi w pary, czasami na jedną noc, czasami – na całe życie. Randki bez zobowiązań Dziś, bardziej, niż kiedykolwiek, ludzie mają szansę na to, by spełnienie zawodo...

Erotyczny biznes na Walentynki – jak grzeszą zakochani w Polsce?

Czerwone róże i wino w Walentynki? Oczywiście, ale tylko jako dodatek do akcesoriów urozmaicających życie erotyczne – zapowiadają internetowi sprzedawcy z tej branży. Styczeń i luty to bowiem najgorętszy okres w handlu dla kategorii Erotyka. Kto najczęściej kupuje frywolną bieliznę i gadżety oraz co będzie walentynkowym hitem w polskich sypialniach w tym roku, prognozuje Akademia Allegro - W okresie Walentynek najlepiej sprzedają się wibratory, te najbardziej realistyczne. Im tańsze i bardziej przypominające męskie atrybuty, tym większa ich popularność – wyjawia właściciel sklepu SexShop69.pl. Nie inaczej wyglądają wyniki sprzedaży na LoveBay.pl: - Hitem wśród gadżetów ponownie jest wibrator do wspólnego użycia przez kochanków, We Vibe. Pod koniec ubiegłego roku wyszła jego najnowsza wersja i cieszy się już niewątpliwie dużym powodzeniem – podsumowuje właścicielka. Erotyczna branża w sieci rozpoczęła sezon walentynkowy już na początku roku. Jak wskazują dane All...

Nowy samochód Castrol EDGE i BMW Motorsport

30 stycznia w Walencji zaprezentowano nowy samochód zespołu Castrol EDGE. Zielone BMW M3 DTM będzie startować w wyścigach serii DTM w sezonie 2012 Nowe BMW M3 DTM zespołu Castrol EDGE to wynik wieloletniej współpracy w zakresie technologii i sportów motorowych pomiędzy marką Castrol a BMW. Nazwa Castrol EDGE znalazła się na eksponowanym miejscu jednego z sześciu samochodów BMW M3 DTM fabrycznego zespołu BMW Motorsport. Jens Marquardt, szef BMW Motorsport, powiedział: „Razem z marką Castrol świętowaliśmy wiele sukcesów na torach wyścigowych, nic więc dziwnego, że mamy zaufanie do jej produktów. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że współpracę możemy poszerzyć o serię wyścigów DTM. Castrol EDGE to marka, która idealnie pasuje do naszego nowego projektu”. Celem współpracy obu marek jest utrzymanie pozycji lidera w światowych sportach motorowych. Efekty partnerstwa BMW i Castrol można było zobaczyć w wielu dyscyplinach sportowych, jak na przykład Formuła 1, wyścigi ser...