Według najnowszej edycji
badania zadowolenia klientów przeprowadzonego przez niemiecki
automobilklub ADAC to marka Volvo może szczycić się poziomem obsługi
klienta, dzięki któremu to jej klienci są najbardziej zadowoleni
Volvo,
jako jedyna marka z badanych osiągnęła poziom przeszło 80 procent
zadowolenia klientów z niezwykle wymagającego rynku niemieckiego w
badaniu na próbie ponad 20,000 członków ADAC, którzy są jednocześnie
posiadaczami samochodów osobowych. W drobiazgowych, ponad 20-minutowych
wywiadach pytano m.in. o poziom zadowolenia z marki, posiadanego modelu,
obsługi klienta w salonach oraz serwisie. Już rok temu udało się zająć
pierwsze miejsce w kategorii Mistrzostw Producentów, w tegorocznej
edycji do tego wyróżnienia dołączyło kolejne – w kategorii serwisowej.
Wynik 85,3% to najwyższy spośród zanotowanych. Dzięki niemu Volvo
awansowało o 3 miejsca w porównaniu z poprzednią edycją badania – na
pozycję lidera.
Wyniki badania
oznaczają, że ludzie jeżdżący Volvo są najbardziej zadowoleni. Wiemy, że
nasze auta nie rozczarowują. To ogromny sukces naszej marki.
Osiągnęliśmy go dzięki unikalnemu designowi, zastosowaniu
najnowocześniejszych technologii, takich jak nasza rodzina silników
Drive-E oraz najwyższej jakości wykończenia naszych samochodów – powiedział Thomas Bauch, Dyrektor Zarządzający niemieckim oddziałem Volvo. Szczególnie
jednak cieszy zwycięstwo w kategorii serwisowej. Nasze wysiłki, aby się
znaleźć na jej czele zostały docenione przez klientów. Ich satysfakcja
znaczy dla nas najwięcej.
Komentarze
Prześlij komentarz