Marki CEDC zostały wyróżnione w najnowszym zestawieniu
branżowego magazynu „Drinks International”; ranking „Klubu
Milionerów” obejmuje światowe marki alkoholowe o łącznej
rocznej sprzedaży przynajmniej miliona 9-litrowych opakowań
Coroczny ranking magazynu „Drinks International” klasyfikuje
marki alkoholowe ze światowego rynku o największej sprzedaży.
Debiutująca w tym zestawieniu Żytniówka, ekonomiczna wódka CEDC,
okazała się marką o największym tempie wzrostu spośród
wszystkich alkoholi notowanych w „Klubie Milionerów”. Porównując
dane z 2013 i 2014 roku, Żytniówka osiągnęła imponujący wzrost
sprzedaży wynoszący aż 63%.
Żubrówka, legendarna polska marka wódki, również znalazła
się w czołówce zestawienia. Ex aequo z należącą do koncernu
Diageo marką Ciroc, z 18% wzrostem sprzedaży rok do roku, zajęła
trzecie miejsce wśród najszybciej rosnących wódek na świecie.
Żubrówka (wszystkie trzy warianty marki: Żubrówka Biała,
Żubrówka Bison Grass i Żubrówka Złota) została też
sklasyfikowana jako szósta największa marka wódki na świecie, o
łącznej sprzedaży 5,2 miliona 9-litrowych opakowań. Żubrówka
jest też zdecydowanym liderem polskich wódek, które znalazły się
w rankingu (Żołądkowa Czysta de Luxe – 13, Krupnik – 15,
Sobieski – 27 miejsce).
W zestawieniu „Drinks International”, wśród 30 czołowych
wódek świata, oprócz Żubrówki sklasyfikowane zostały tez inne
marki CEDC i grupy Roust: Soplica, Russian Standard, Green Mark i
Talka.
Źródło: Cedc/Headley
Komentarze
Prześlij komentarz