Przejdź do głównej zawartości

Żubrówka i Żytniówka wśród największych marek alkoholowych świata

Marki CEDC zostały wyróżnione w najnowszym zestawieniu branżowego magazynu „Drinks International”; ranking „Klubu Milionerów” obejmuje światowe marki alkoholowe o łącznej rocznej sprzedaży przynajmniej miliona 9-litrowych opakowań
Coroczny ranking magazynu „Drinks International” klasyfikuje marki alkoholowe ze światowego rynku o największej sprzedaży. Debiutująca w tym zestawieniu Żytniówka, ekonomiczna wódka CEDC, okazała się marką o największym tempie wzrostu spośród wszystkich alkoholi notowanych w „Klubie Milionerów”. Porównując dane z 2013 i 2014 roku, Żytniówka osiągnęła imponujący wzrost sprzedaży wynoszący aż 63%.

Żubrówka, legendarna polska marka wódki, również znalazła się w czołówce zestawienia. Ex aequo z należącą do koncernu Diageo marką Ciroc, z 18% wzrostem sprzedaży rok do roku, zajęła trzecie miejsce wśród najszybciej rosnących wódek na świecie.  Żubrówka (wszystkie trzy warianty marki: Żubrówka Biała, Żubrówka Bison Grass i Żubrówka Złota) została też sklasyfikowana jako szósta największa marka wódki na świecie, o łącznej sprzedaży 5,2 miliona 9-litrowych opakowań. Żubrówka jest też zdecydowanym liderem polskich wódek, które znalazły się w rankingu (Żołądkowa Czysta de Luxe – 13, Krupnik – 15, Sobieski – 27 miejsce).

W zestawieniu „Drinks International”, wśród 30 czołowych wódek świata, oprócz Żubrówki sklasyfikowane zostały tez inne marki CEDC i grupy Roust: Soplica, Russian Standard, Green Mark i Talka.

Źródło: Cedc/Headley


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zobacz wyniki, zdjęcia i nagranie z oficjalnego ważenia zawodników przed KSW 35

Poznaj strzelecki celownik termowizyjny SCT „RUBIN”

Gorąca sesja zniewalająco pięknej Joanny Krupy

Agnieszka Wasilewska powalczy o koronę Miss Globe 2015

Poznaj najlepsze hity na Sylwestra 2016

Poznaj wielokalibrowy karabin wyborowy TOR używany przez snajperów GROM

Legendarne piwo Grimbergen trafiło do Polski