Na tegorocznych Międzynarodowych Targach
Samochodowych we Frankfurcie nad Menem (IAA), Audi po raz kolejny pokaże
spektakularną architektonicznie wystawę. Zamiast klasycznego stoiska,
na zwiedzających będzie czekało multimedialne pomieszczenie, pozwalające przy
pomocy wszystkich zmysłów odkrywać cztery wiodące tematy ekspozycji:
Audi Sport, quattro, Audi Technologies i Audi ultra
W tym celu, na terenie targów we Frankfurcie zbudowano specjalny,
tymczasowy pawilon. Wiodącym motywem całej architektonicznej instalacji
będzie najnowsza generacja bestsellera koncernu z Ingolstadt: Audi A4.
„Jeszcze nigdy nasza ekspozycja targowa nie była tak tematycznie jednorodna i tak przekonująca, jak w tym roku. Nigdy wcześniej nie mieliśmy okazji tak szczegółowo objaśnić innowacji Audi. Na IAA 2015 zaoferujemy naszym odwiedzającym więcej przeżyć niż kiedykolwiek wcześniej. To połączenie jest wyjątkowe.” - mówi Luca de Meo, szef marketingu i sprzedaży Audi AG.
„Jeszcze nigdy nasza ekspozycja targowa nie była tak tematycznie jednorodna i tak przekonująca, jak w tym roku. Nigdy wcześniej nie mieliśmy okazji tak szczegółowo objaśnić innowacji Audi. Na IAA 2015 zaoferujemy naszym odwiedzającym więcej przeżyć niż kiedykolwiek wcześniej. To połączenie jest wyjątkowe.” - mówi Luca de Meo, szef marketingu i sprzedaży Audi AG.
Wejście do pawilonu Audi jest początkiem tak zwanego „experience walk”,
korytarza wewnątrz budynku, okrążającego centralny element ekspozycji,
jakim jest Audi A4. Około stumetrowa trasa prowadzi odwiedzających przez
cztery główne zakresy tematyczne prezentowane na tegorocznych targach
IAA: od sportowego DNA marki sygnowanego przez Audi Sport, przez
portfolio innowacji - od Audi virtual cockpit do laserowych świateł –
pod hasłem Audi Technologies, dalej poprzez wydajnościowe rozwiązania
techniczne kryjące się za terminem Audi ultra, aż po historię sukcesu
napędu na cztery koła quattro. Innowacyjna forma prezentacji
doświadczana przez zwiedzających podczas „experience walk”, przemawia do
wszystkich zmysłów. Poczuć tu można np. lodowy pokój quattro, w którym
panuje temperatura minus 21 stopni Celsjusza lub skorzystać z
holograficznego okna, które za pomocą tzw. rozszerzonej rzeczywistości -
Augmented Reality, łączy cyfrowe treści o technicznych innowacjach Audi
z fizycznie wystawionymi samochodami.
Wiele z pokazywanych tu technicznych rozwiązań, zastosowanych zostało -
po raz pierwszy w tej klasie pojazdów – w nowym Audi A4. Auto znajduje
się w centrum ekspozycji, a „experience walk” prowadzi wprost to tego
miejsca. Bestseller Audi ustawiono na środku budynku na obrotowej
platformie, będącej jednocześnie częścią ogromnego kompasu. Kiedy
wskazówka kompasu obraca się w jedną z czterech stron świata,
multimedialna prezentacja przechodzi z jednego świata tematycznego Audi
do innego. Inny kierunek spojrzenia w przyszłość prezentuje pokazywane
tu również, premierowo przed szerszą publicznością,
Audi etron quattro concept. Ten sportowy SUV, to perspektywa pierwszego
seryjnie produkowanego auta elektrycznego marki Audi.
Trzypiętrowy, tymczasowy pawilon Audi o wymiarach podstawy 70 na 55
metrów, postawiono na głównym placu terenów targowych we Frankfurcie –
na Agorze. Prace budowlane rozpoczęły się już w połowie lipca. Położono
łącznie ponad 200 kilometrów kabli i zainstalowano około 700 metrów
kwadratowych powierzchni ekranów LED. Przestrzeń ekspozycyjna wewnątrz
budynku, to miejsce dla 33 samochodów. Całość projektu Audi zrealizowało
we współpracy z firmami Schmidhuber+Partner GbR i Mutabor Design GmbH.
Osobny pawilon Audi budowano już na IAA w latach poprzednich: w 2011 i w
2013. Należy tu zaznaczyć, że IAA odbywają się co dwa lata. W roku
2013, stoisko Audi odwiedziło ponad 800 000 zwiedzających, a marka
otrzymała wtedy wiele prestiżowych wyróżnień, między innymi złoty gwóźdź
niemieckiego Art Directors Club. Sześćdziesiąta szósta edycja targów
IAA dostępna będzie dla zwiedzających w dniach od 19 do 27 września 2015
roku.
Komentarze
Prześlij komentarz