Przejdź do głównej zawartości

Pozytywna piosenka na jutro: Pharell Williams "Happy'

Utwór "Happy" wykonywany przez amerykańskiego wokalistę Pharrella Williamsa, to kolejny przykład, jak dzięki piosence można wywołać pozytywne emocje, poprawić sobie nastrój i poczuć się, choć przez chwile szczęśliwym 

Nie wiem, jak wy odbieracie to piosenkę, ale ja gdy ją słyszę, to od razu czuje się lepiej i pozytywnie nastrajam się do życia. Może dlatego, że opowiada ona o tym, że możesz być szczęśliwy tu i teraz, bez względu na okoliczności.

"To co teraz powiem może się wydać szalone
Słoneczko, ona tu jest, możesz zrobić sobie przerwę
Jestem balonem na gorące powietrze mogącym polecieć w kosmos
Wraz z powietrzem, jakby mnie to nie obchodziło, a tak przy okazji
"
"Ponieważ jestem szczęśliwy
Klaszcz ze mną jeśli czujesz się jak domek bez dachu
Ponieważ jestem szczęśliwy
Klaszcz z nami jeśli sądzisz że szczęście to fakt
Ponieważ jestem szczęśliwy
Klaszcz ze mną jeśli wiesz czym szczęście jest dla ciebie
Ponieważ jestem szczęśliwy
Klaszcz ze mną jeśli to jest to co chcesz zrobić
."

Zobacz teledysk Pharella Williamsa "Happy"

Pharrell Williams - Happy - YouTube


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zobacz wyniki, zdjęcia i nagranie z oficjalnego ważenia zawodników przed KSW 35

Poznaj strzelecki celownik termowizyjny SCT „RUBIN”

Gorąca sesja zniewalająco pięknej Joanny Krupy

Agnieszka Wasilewska powalczy o koronę Miss Globe 2015

Poznaj najlepsze hity na Sylwestra 2016

Poznaj wielokalibrowy karabin wyborowy TOR używany przez snajperów GROM

Legendarne piwo Grimbergen trafiło do Polski