Przejdź do głównej zawartości

Warszawa, Paryż, Nowy Jork by Radzimir Dębski – premiera utworu „3 cities”

21 stycznia odbyła się premiera nowego utworu Radzimira Dębskiego – „3 cities”. Kompozytor i producent muzyczny, Radzimir Dębski, stworzył go w ramach projektu #SłuchajMiasta, któremu patronuje Wyborowa. To, co połączyło JIMKA i markę Wyborowa to fascynacja nocnym życiem trzech metropolii – Warszawy, Paryża i Nowego Jorku. Efektem tej współpracy jest utwór oraz klip „3 cities” i limitowana edycja wódki Wyborowa, sygnowana symbolami trzech miast


Radzimir Dębski postanowił połączyć trzy różne światy – Warszawę, Paryż i Nowy Jork – w jednym temacie muzycznym, w utworze „3 cities”. Jak sam przyznaje: „Miasta nocą mają w sobie coś niezwykłego. Po zmroku jest zupełnie inaczej – widzę rzeczy, których w ciągu dnia nie zauważam, kolory są mocniejsze, bardziej nasycone, dźwięki są czystsze.” Każde z tych miast, ma w sobie coś wyjątkowego, co fascynuje i przyciąga. Nowy Jork tempo, w którym żyją jego mieszkańcy; Paryż, nonszalancję i dyskrecję wąskich uliczek; Warszawa mieszankę pamięci z przyszłością – z tym charakterystycznym, lekkim bałaganem, który nas ukształtował  i sprawia, że jesteśmy tacy a nie inni.

Mieszanka pobudzająca zmysły

Najnowszy projekt marki Wyborowa to połączenie wrażliwości i dobrego smaku. Jak tłumaczy Mikołaj Szymborski, Vodkas Marketing Manager, Wyborowa Pernod Ricard: „Wyborowa jest marką rozpoznawalną na całym świecie, dlatego do współpracy przy #SłuchajMiasta zaprosiliśmy artystę, który – podobnie jak my – nie boi się wyzwań i jest kosmopolitą. Współpraca z Radzimirem pozwoliła połączyć wielki talent i międzynarodowe doświadczenie, dzięki czemu stworzyliśmy projekt, który zachwyci zarówno fanów dobrej muzyki, jak i sympatyków odkrywania miejskiego stylu życia”.

Aby uwiecznić tę współpracę Wyborowa stworzyła klip do utworu JIMKA oraz limitowaną edycję butelek i kieliszków. Nowa kolekcja to prawdziwa gratka dla kolekcjonerów – butelki sygnowane symbolami trzech miast – warszawską Syrenką, paryską Wieżą Eiffla i nowojorską Statuą Wolności, zostały wzbogacone fragmentem partytury utworu „3 cities” oraz podpisem Radzimira Dębskiego. Nowe produkty dostępne są w handlu nowoczesnym oraz tradycyjnym. Na tych, którzy kochają muzyczne doznania czeka natomiast teledysk do najnowszego utworu JIMKA. Aby go obejrzeć wystarczy wejść na stronę internetową projektu www.sluchajmiasta.pl, fanpage Radzimira Dębskiego na Facebooku lub na oficjalny profil marki Wyborowa.    

#SłuchajMiasta i wygrywaj nagrody

#SłuchajMiasta to prawdziwe święto dla fanów muzyki. W ramach tegorocznego projektu marka Wyborowa zorganizuje koncert z udziałem Radzimira Dębskiego. Już na początku lutego fani JIMKA będą mogli powalczyć o wejściówki na jego ekskluzywny koncert. Dodatkowo, co tydzień 20 osób będzie miało szansę wygrać ubrania z limitowanej kolekcji Jacoba. 


Szczegóły na stronie projektu www.sluchajmiasta.pl!

Żródło:Infowire/Pernod Ricard

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zobacz wyniki, zdjęcia i nagranie z oficjalnego ważenia zawodników przed KSW 35

Poznaj strzelecki celownik termowizyjny SCT „RUBIN”

Gorąca sesja zniewalająco pięknej Joanny Krupy

Agnieszka Wasilewska powalczy o koronę Miss Globe 2015

Poznaj najlepsze hity na Sylwestra 2016

Poznaj wielokalibrowy karabin wyborowy TOR używany przez snajperów GROM

Legendarne piwo Grimbergen trafiło do Polski