Polska Mistrzyni Świata
mieszanych sztuk walki promuje smartfon Galaxy A, smartwatch Gear S2,
tablet Galaxy Tab S2 oraz słuchawki LEVEL w nowej kampanii „Zostań
legendą” Samsung Electronics Polska
Marka Samsung od wielu lat realizuje projekty we współpracy z silnymi, niezależnymi kobietami sukcesu, którym nowa technologia ułatwia codzienną pracę. W kampanii „Zostań legendą”, promującej smartfon Galaxy A, smartwatch Gear S2, Galaxy Tab S2 oraz słuchawki LEVEL do współpracy zaproszono Joannę Jędrzejczyk, najbardziej utytułowaną polską zawodniczkę mieszanych sztuk walki.
Umiejętności prezentowane przez Joannę Jędrzejczyk pokrywają się z wartościami naszej marki, takimi jak: szybkość działania, precyzja, niezawodność i doskonałość – mówi Olaf Krynicki, rzecznik Samsung Electronics Polska.
Marka Samsung od wielu lat realizuje projekty we współpracy z silnymi, niezależnymi kobietami sukcesu, którym nowa technologia ułatwia codzienną pracę. W kampanii „Zostań legendą”, promującej smartfon Galaxy A, smartwatch Gear S2, Galaxy Tab S2 oraz słuchawki LEVEL do współpracy zaproszono Joannę Jędrzejczyk, najbardziej utytułowaną polską zawodniczkę mieszanych sztuk walki.
Umiejętności prezentowane przez Joannę Jędrzejczyk pokrywają się z wartościami naszej marki, takimi jak: szybkość działania, precyzja, niezawodność i doskonałość – mówi Olaf Krynicki, rzecznik Samsung Electronics Polska.
Swoją postawą Joanna Jędrzejczyk
osiągnęła sukces zarówno na ringu, jak i w życiu prywatnym. Ma jasno
określone zasady, świadomość własnych zalet i słabości, potrzebę
nieustannego rozwoju oraz otwartość na innych ludzi, dzięki czemu ma
fanów na całym świecie. Pomimo tego, iż jest najlepszą zawodniczką na
świecie, cały czas stawia przed sobą̨ nowe cele i wyzwania. Każdy dzień,
każdy trening, każda walka to droga do osiągnięcia mistrzostwa oraz
zgodnie z hasłem kampanii „zastania legendą”.
Wizerunek Joanny Jędrzejczyk zostanie wykorzystany w spocie reklamowym skierowanym do internetu, w kanałach social media oraz w kampanii PR. Klip z mistrzynią UFC, Joanną Jędrzejczyk można zobaczyć już pod linkiem: https://youtu.be/duHFAM-L9vk
Za kreację kampanii odpowiada Cheil Poland, za produkcję Film Produkcja, za planowanie i zakup mediów Starcom, za dopasowanie wizerunku sportowca do marki oraz nadzór merytoryczny odpowiada Torches of Sport, a za działania PR Havas PR Warsaw.
Fot. Samsung/Joanna Jędrzejczyk
Za kreację kampanii odpowiada Cheil Poland, za produkcję Film Produkcja, za planowanie i zakup mediów Starcom, za dopasowanie wizerunku sportowca do marki oraz nadzór merytoryczny odpowiada Torches of Sport, a za działania PR Havas PR Warsaw.
Fot. Samsung/Joanna Jędrzejczyk
Źródło:Infowire/ Samsung Electronics Polska
Przeczytaj także; Hitowa walka: Rafael dos Anjos vs. Conor McGregor na UFC 197
Przeczytaj także; Hitowa walka: Rafael dos Anjos vs. Conor McGregor na UFC 197
Komentarze
Prześlij komentarz