Ballantine’s, jedna z najpopularniejszych w Europie
marka szkockiej whisky, odkrywa nowe oblicze swojego dwunastoletniego
blendu. Odświeżony, elegancki design opakowania odzwierciedla najwyższą
jakość tego trunku, którego smak doceniają koneserzy na całym świecie
Jest to kontynuacja zmian wizerunku whisky Ballantine’s. W 2013 roku
nowe etykiety pojawiły się na butelkach Ballantine’s Finest. Odświeżone
grafiki obu opakowań tworzą jeden spójny wizerunek Ballantine’s, a
jednocześnie podkreślają indywidualność każdego produktu marki. Nowa
etykieta Ballantine’s 12 YO ma kształt litery V. Dzięki temu opakowanie
nabiera bardziej wyrazistego charakteru, a butelka wyróżnia się na
sklepowej półce.
“Dzięki idealnie zrównoważonemu smakowi Ballantine’s 12 YO jest
uznaną i wielokrotnie nagradzaną whisky, której wyjątkową jakość
podkreślają koneserzy z całego świata."
Z olbrzymią przyjemnością prezentujemy nowe, eleganckie opakowanie whisky, która odzwierciedla jej najwyższą jakość i wyjątkowy smak. Jesteśmy przekonani, że nowy wizerunek Ballantine’s zachęci konsumentów do celebrowania różnych okazji z produktami naszej marki i do rozpoczęcia podróży po świecie whisky z kategorii premium” – powiedział Peter Moore, globalny dyrektor marki Ballantine’s. Whisky Ballantine’s 12 YO w nowym opakowaniu jest dostępna na polskim rynku od listopada 2015r.
Źródło: Infowire/Pernod Ricard
Komentarze
Prześlij komentarz